Hyundai Assan’dan Üstün Bir Müşteri Deneyimi: myHyundai Türkiye.
• Hyundai, satış ve satış sonrası müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla yeni bir uygulama geliştirdi.
• MyHyundai Türkiye adlı mobil uygulama araç sahiplerine büyük kolaylık sağlıyor.
• Kullanıcılar ayrıca tek dokunuşla servis randevuları planlayabilir ve bakım geçmişini takip edebilir.
Hyundai Assan, "İnsanlık için ilerleme" felsefesiyle kullanıcıların hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Ürettiği otomobillerin yanı sıra zamandan ve yerden tasarruf sağlayan yeni teknolojik uygulamalarla da tüm insanlığın günlük yaşamını daha pratik hale getiriyor. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmayı ilke edinen Hyundai Assan, yeni geliştirdiği mobil uygulamasıyla başta Hyundai sahipleri olmak üzere tüm otomobil severlerin dikkatini çekti. MyHyundai Türkiye adlı mobil uygulama ile seçtiğiniz Hyundai yetkili satıcısı ile görüntülü görüşme yapabilir ve servis randevusu alabilirsiniz. Aynı zamanda ihtiyaç duyulması halinde en kısa sürede yol hizmeti alınabilmektedir. Kullanıcılar marka ortaklıkları sayesinde indirim fırsatlarından da yararlanıyor. Uygulama ile aracınız ile ilgili gerekli tüm bilgilere tek yerden ulaşabilir, aynı zamanda aracın daha önceki bakım zamanlarına ilişkin genel bir bakışa sahip olabilirsiniz. myHyundai Türkiye, Hyundai modeli satın almayı kolaylaştırıyor. Modeller hakkında ihtiyaç duyduğunuz bilgiler hazır olarak bulunurken, online rezervasyon, test sürüşü talepleri ve kredi talepleri de gerçekleştirebilirsiniz. Bu uygulamayı kullanmak için Hyundai sahibi olmanıza gerek yok. Hyundai dünyası hakkında detaylı bilgi almak isteyen herkes bu uygulamadan faydalanacaktır.